Rabu, 19 Oktober 2011

Birthday My Best Frendssss!!!

Adusss...baru ari ni semangat nak updated blog..bukan apa..malas lorhhh....uhukkkssss....i demam okeyyy!!
 Sambungan aritu punya..lepas g KL..malam tue sambut birthday my frendsss...Emyy a.k.a anak buah pupu didi(my fiance) so macam tue la....
Aku ngan dia kebetulan sama umur...so macam mana aku leh rapat bermula di UPM..dia la selalu lepak ngan aku..nasib aku ada didi kalau dak..mesti aku ngan emy...wuahhahaaaa....gila seh..curang tue...

Short the story...birthday dia..malam tue sangat best..dorang masak laksa goreng, kentang goreng, kopok2...n others la...banyak..tapi first menu mesti la kek kan..kek aiskrim..perghhhh memang sedap hingga menjilat jari...
Korang layanzzz jer gambar nie..:)


Ini lah menu2 nya...sedapkan...hehheee
Laksa goreng ini dimasak oleh chef restoran western food...adam..namanya...credit for u adam...:)
Sedap giler wehh..first time makan...bak kata orang lelaki masak mesti sedap...hehheee


Based on the table..this it my future big family...nie la sepupu didi..my frends Joyah...cousin Hery..n anak2 buah didi...kawan2 emy..yang laki baju biru tue la masak laksa..dulu arwah ayah dia pernah berubat aku masa sakit demam denggi berdarah...thanks ya coz sudi merawat saya...
 

Time enjoy..sampai kul 3 pagi kami duk memekak kat umah dia..umah dua tingkat la katakan...so kami berparty sambil nyanyi2....:) nasib mak ngah n mak didi x bangun kalau dak mampus kene marah coz mengangu ketenteraman jiran nak tido..grrrrr!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan