Ahad, 9 Oktober 2011

Perjalanan Ke KL....Ngeri

Taraaaa.....hehheee..dengar tajuk macam nak g bercuti..kihkihkihhhh...hhahaaa...bukan bercuti tapi g wat semakan dokumen kat SK Seksyen 7 Shah Alam...
 Semakan tue untuk KPLI n DPLI..harap2 Allah permudahkan segala kerja..saya nak sangat2 benda tue..bukan apa skank kan susah nak cari keje..kuar "U" pun belum gerenti dapat keje...uhukkkssss....

Pegi KL last week..malam pas balik keje terus nek bus kul 12 mlm..u ollsss tau dak sampai Pudu kul 3.20 pagi..laju dak driver transnasional bawak..rasa dulu dia nak masuk fast n furious last2 kene reject..tue bawak bas selaju yg mungkin..heheeeee

Sampai Pudu..alamak Didi off hp..alahai mak datuk...sedihnya..nak minta tolong sapa nie..so dipendekkan cerita..saya diganggu oleh mamat2 Pudu..gerun seh..tapi aku kene kuat n jangan cuak walau sedikit pun.. Nak minta tolong sapa kan?? Last2 nasib Didi datang time aku memerlukan dia..pe ag terus panjat moto n nak nangis dah waktu tue...
So rasa lega tak terkata...

p/s: kalau org gangu kita segera pergi ke kawasan yg ada perempuan..itu la teknik aku...jangan minta tolong kat org laki...hehhee


Heheheeee.....nie la gambar tunangku yang sengal...but i still love dia..coz dia it is my herooo!!!!
Peace no war...!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan