Jumaat, 17 Jun 2011

Pengalaman.........:)

First aku diterima seagate...segala telah berubah..Dah x sama macam dulu...bak kata semua dah berubah...sedihnya macam nie....:(

Aku ditempatkan di bahagian lama aku bekerja. Sedihnya bila aku terbayang semua yang aku wat 5 years ago...Ya Allah kuatkan hati aku..aku nak semua macam dulu tapi aku tau x kan mungkin....

Aku bekerja dengan seluruh jiwa aku memberontak...Aku kadang-kala x dapat terima hakikat semua ini..Setelah memotivate diri sendiri aku sedar...Apa yang Allah beri and apa yang aku accept..Redha tue penting...Terima segala ketentuan Qada dan Qadar dengan bijaksana...

Keje situ penat...x cukup tido..berdiri 12 jam...aku tau aku kene kuat untuk tempuh semua nie..Aku kene belajar hidup susah....

Seagate x seperti yang digambarkan aku...kata orang setiap benda akan berubah..kalau x berubah bukan kehidupan namanya...Wuuhaaaa nak nangis la..Aku x sama bus ngan member2 aku...Aku nek sorang2 jer..Apa leh aku wat melainkan aku biarkan kotak minda aku penuh dengan teka-teki yang ada ka jawapannya? 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan