Selasa, 17 Mei 2011

Dedicated For My Love n Beloved Friends Forever


Semoga Rohmu Tenang disana...a

Seingat kembali aku penah "Cinta Monyet" before this..ala suka cara budak2 la...Irsyad...nama abadi sampai sekarang..aku suka sangat kat dia..bagi aku dia la sahabat sejati..tapi jodoh tak panjang..Allah sayangkan dia...Allah ambil dia daripada keluarga dan aku sediit sebanyak merasakan kehilangan...kepergiannya sewaktu umurku 8 tahun..Dia penah kata "Fairuz aku sayang ang"...ayat budak2..di sekolah kami bersatu belajar..segala aktiviti aku masuk...satu meja beb...
Satu hari tue, aku malas kesekolah..ntah kenapa...ayahku balik dari pekan n than bagi tau ada kebakaran semalam..korang tau sape? Irsyad..bersama 3 orang adiknya...sekali hangus...time tue jauh aku nak g hanya doa aku titip...Segala memori aku bermain,makan sepinggan and berbual ngan dia adalah kenangan manis wat aku....

Malam nie aku rindukan dia..ntah kenapa...al-fatihah...:) Semoga rohnya dicucuri rahmat...kalau dia masih ada sekarang..dia la lelaki yang akan kucintai kerana kami dulu leh kata macam belangkas..kemana pergi sekali..dia anak ustaz..tapi dia selalu bawa bekal makan khas untuk kami makan...time rehat belakang kelas kami lepak..ada tapak n bawah pohon mangga la aku n dia makan bekalan tue..

Pas makan aku n dia akan men lompat2...kalau time cikgu x dak..aku n dia akan berbual2 berdua..dia selalu cerita aktiviti dia...sampai satu kelas jealous ngan kami..time tu aku bangga...aku sedih weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.............................

Aku dipindahkan ke Seri kerian tahun 5...time tue membe aku Roslan..lan nama yg aku selalu panggil..satu meja gak...hah nie betul2 aku sayang....kami rapat sangat2...dalam diam2 dia menyimpan hati kat aku...hahaaa....Setelah 9 tahun kami ditemukan dalam keadaan berbeza..dewasa...malu bila jumpa..last2 aku tau dia dah tunang...rupa2nya dia juga menaruh harapan kat aku...aku .....k la malas nak cita la ....yang penting last dia datang rumah aku dia da bagitau kat aku kata....kita tetap kawan macam dulu2....

Saat aku and lan memegang status tunang orang....kamii telah berjanji bahawa..apa yang terjadi kami tetap sahabat sejati...sampai bila2.....

*Aku n dia adalah sahabat sejati...dalam banyak kawan aku dia la satu2nya kawan lelaki yang aku ada...hehheeeeee....lan lan...semua tetap tersimpan..lan....persahabatan kita suci seperti mana sucinya hati kita zaman kanak2 dulu....didi dah tahu cerita nie n dia tak pernah halang aku kerna dia tau apa beza erti kekasih hati n sahabat sejati (walau berlainan jantina).....nak tau tak semenjak aku ditukarkan sekolah..aku dah tak ada kawan bernama lelaki dah...kalau kawan pun hanya kawan sekelas tak lebih macam dulu2...leh bergurau senda..men2...

Kalau aku ada masa..aku nak putar zaman kanak2 aku...aku nak hati aku tak membenci lelaki...n aku nak aku akan ramai kawan selain perempuan....dalam hidup nie aku ada didi yang begitu sayangkan aku..and lan sahabat sejati yang sentiasa menemani aku kala suka dan duka...

* DD i lov u lah..*Lan...kita sahabat sejati....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan