Isnin, 20 April 2015

JIKA ITU TAKDIRNYA...

Jika Itu Takdirnya....

Jika kita berbicara tentang masa..adakah kita masih berkesempatan melalui sebuah kehidupan yang penting....

Tak semua yang kita perlukan adalah penting untuk kita..adakala kita sentiasa diuji dan diuji...

KAHWIN...
Semua orang ingin berkahwin dan perlu berkahwin..sebab ada peneman sehidup semati..
kahwin untuk apa...

ANAK...
Anak adalah sesuatu anugerah yang tak ternilai dalan hidup kita..Anak juga adalah pengerat kasih sayang antara suami dan isteri dan tanda cinta kita bersama..namun tak semua orang berpeluang menerima semua itu...berpeluang memiliki nama IBU atau AYAH...
Tak semua orang juga akan faham jika kita masih belum berjaya mendapat takhta itu..
Tak semua orang akan faham penderitaan kita...
Semua yang berkahwin nak ada anak yang penyeri seluruh kehidupan..tapi tak bermaksud bg orang yang kadang kala tak pernah menghargainya...
Sama macam aku..nak sangat ada anak..percintaan kami hampir 10 tahun perkahwinan masuk tahun ketiga..namun masih belum diluluskan untuk mendapat gelaran IBU dan AYAH...

Saat semua orang tanya tahun pertama kahwin..wahhh sangat streessss sampai satu saat aku rasa mcm wahhh kejamnya dunia nie..
tahun kedua pula..dugaan lagi hebat...kadang kala aku sendiri pun tak boleh nak kawal emosi aku...
Nasib baik la ada Family GDEX PBR nie..kat sini aku rasa semua masih faham kadang kala ada juga pertanyaan menjengkelkan...

Dorang selalu support saya...saat saya DOWN..sangat saya SEDIH dan saat saya rasa mcm kehilangan segala-galanya...
Dorang selalu ada yang buat saya ketawa...sayang korang semua..sentiasa pickup saat saya saat  rasa susah nak bangun...

Satu persatu jatuh himpap..pap..pap...aduh sakitnya tuh disini....

hai apa sebenarnya aku nak tulis nie..hahhaa...k la..aku chow dulu.........;)

next page la karang.....tetiba xda mood nak tulis..

Apa2 pun SAYANG korang semua....;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan