Jumaat, 24 April 2015

FRIDAY COME AND GO....

Hah bunyi macam come and come again kan...but its come and not return back or turn  back or anything else....

Pagi2 lagi dah cari barang merata2 tak jumpa..whats wrong with me hahh!!
Adusss.....

Sepatutnya I off ookeyy..but mcm biasa kesunyian yang tiada penghujung..so half day saja...

My husband also off today...so very tired to think all about myself....

Duk tak duduk dengar sana sini pregnant!! Wahh kalau korang mesti rasa happy kan..ya sebab tak semua orang ada perasaan mcm aku..so whats should i do??Dengki...not..this it not my style...CEMBURU..yes mesti la I jealous sebab I tak boleh merasa benda mcm tue...SEDIH...for whats??Erm mungkin sebab tak dapat nak memegang status IBU yes I memang SEDIH...MARAH...Ya memang saya MARAH sebab kalau boleh berita mengenai KEHAMILAN akan cuba saya elakkan untuk dengar tapi kalau dah terdengar mestilah saya akan merasa SEDIH teramat...SUNYI ya memang everytimes i akan merasa SUNYI..

Macam mana nak buat YA??Saya cuba menjadi seorang yang REDHA..tapi setiap kali saya mendapat tau orang sekeliling saya PREGNANT....sapa yang tak sedih kan???YA ALLAH kau kuatkan lah iman dan taqwaku agar I can strong believe what I have.U always with me on time...YA ALLAh..

Kenapa ya kadang2 susah sangat nak kawal perasaan nie..sekarang keadaan menjadi semakin sukar dan sukar...sedih dan sedih...

Saya nak membuat permohonan bekerja ditempat baru...mungkin kalau rezeki saya ada..saya harap sagat dapat kerja kat situ..
Semoga saya lebih kuat bila dikelilingi oleh aura2 kebahagian...tapi kerja kat mana Ya??saya pun tak tau  nak minta kerja kat mana..huhuuuu....

Haiii bosan yang terlampau kat tempat kerja nie....wuhuuuu count time to back my sweet home...
Kalau saya berpeluang mengandung and melahirkan baby saya nak namakan I.....N....A.....
Hah sedap nama tue...My husband yg tolong cantumkan..kalau lelaki...A....M...A....
tapi nama lelaki leh berubah last minute..hahhaa..boleh ka mcm tue..

Bosan kan....hidup dikelilingi masalah yg pelbagai..................!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan