Khamis, 5 Mei 2011

Snap Sana Sini...MUahhahaaaaa...

Perkahwinan kawan aku..hheheeee..sangat best..da'a dah selamat mendirikan rumah tangga bersama pilihan hatinya..ewahhhhhhhhhh!! Heheheeeeeeeeee..........

Are-Card Timing>>

 Da'a gementar...menanti saat bahagia........
nie kawan2 bek aku..dari dulu kami berkawan..kemana pun x leh berpisah...sampai sekarang....kitaorang tetap kamcing macam dulu...Gaduh!!?? mana da kitaorang gaduh2...gaduh2 tue hanya tuk budak2 yang x matang...wlau terasa hati macam mana skali pun...kitaorg sporting....kalau nak marah cakap depan2...biar menangis2 x per..pas tue kitaorng akan bek la....stai kitaorang kalau x puas hati cakap lepas jer....sebab tue kami dah macam adik beradik....kama n da'a....
Time nie pengantin laki duk berdebar tunggu tuk kadi...:)


 saat akad nikah..da'a sah jadi isteri orang..hilang dah kawan aku sorang...x leh dah huu haaa huu haaa dah...sedihnya.....
 da'a mencium tangan suaminya...







rantai leher.........

hahaaa...interprimm skit.....ok dak shawl aku...thanks kama bagi pinjam..hahhaaaa....nasib masuk tema...aku ngan da'a dah macam adik beradik...family dia macam family aku..family aku pun dah macam family da'a....memang rapat...moga kita terus kekal berkawan...luv u my friends...

poyoooo nya aku time nie....:)

 aku ag..hahhaaa..blog aku la katakan....

 mesti korang tertanya2 kan..saper la nie?? Haha nak tau bak RM 5000..:) Nie member kamcing aku dari kecik ag..nama dia Naziera, secantik nama dan perwatakan yang dia ada..Naziera nie sangat baik...sangat sopan..bak kata pakej memang ada...bertuah sapa dapat jadi laki dia...dari aku sekolah aku duduk sebelah dia...dari darjah 5 sampai ting5.....semua benda dalam tangan....susah nak cari kawan yang macam nie....:)

 My Sweer Friends...aku sayang sangat kat dia...aku rasa bertuah kerana walau aku x da kakak...sama senasib ngan aku adalah kama, da'a n naziera x mempunyai kakak...bak kata perempuan sulung dalam keluarga...yang best Naziera anak perempuan sorang dalam family dia....walau aku x da kakak kandung...mereka tetap baik coz semua kisah hidup aku depa la sentiasa menemani saat aku susah atau senang.........

.mereka x penah merungut kalau diminta tolong and x penanh mengungkit kalau memberi pertolongan....aku sayang korang....harap aku akan jadi teman terbaik sampai matiiiii................
kita tetap kawan selamanya, kama....da'a...Naziera.......
muaaahhh muahhhh muaaahhh love uuu!!!!!!!

Keesokkannya aku bakal jadi pengapit da'a...aku sayang korang..sumpah....harap pas nie walau kawin n beranak pinak aku tetap akan jadi kawan kalian semua.....
kita tetap sahabat sejati!!

:) :) :)


**nantikan update lagi.....banyak ag....tentang kitaorang...**






Tiada ulasan:

Catat Ulasan