Jumaat, 22 April 2011

***Hari yang Paling Binggung***

Aku sedih coz semalam macam2 menimpa hidup aku..kecewa and than terus kecewa...apa mau cakap..dah semua berlaku..aku terima dengan redha..hidup kena teruskan..aku percaya semuanya da hikmah and Allah sedang menguji aku...

Apakah salah dan dosa aku hingga aku terima segala ini sedangkan aku tak kuat..tapi aku percaya bahawa Allah tak kan uji hambanya jika dia tau hambanya tidak kuat...Aku tak tau nak letak pa harapan lagi...semua musnah!! Hingga aku terdiam dan tak terkata apa2...apa mau bikin.benda dah jadi!!

Sapa nak dengar kalau aku bagitau...sapa nak amik tau kalau aku cerita...sapa mau tanya aku kalau aku da masalah..seharian aku duk dalam bilik..mau bikin hati panas kalau gua kuar umahhhh coz belum belajar terima hakikat..hari nie aku tenang dan aku Redha...aku Redha...

Aku demam tak tau apa puncanya hingga aku merasakan keletihan tahap ketidakterlaluan..aku rindukan sesuatu...

Majlis aku akan ditangguhkan tapi sampai bila aku tak pasti...aku redha..kalau apa2 terjadi pada status aku..aku redha kerana aku sedar...Bukan semua yang kita mimpi akan berakhir sebagai mimpi indah...Semua yang berlaku akan kubiarkan ia berlalu....biar takdir dan masa yang tentukan kerna Allah tahu apa yang Dia buat..aku tak dak hak nak memperkatakan hal ini.......

Aku layan lagu Hijjaz...best gak lagu nie!! Sedih kalau kita dengar and automatik akan jadi insaf...Tajuk dia sifat mazmudah..." susah dimiliki payah dijaga"......mendalam maksudnya!!

Tekanan yang datang kena lawan supaya kita tak lemah..kita kena kuat..stronggg!!
Alhamdullillah..........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan