Ahad, 20 Mac 2011

Seagate Part Again....

k..nak tau saper? Hahaha DD la sapa lagi...dia anta mesej.."Selamat malam sayang"...aku rasa nak pitam waktu tue...aku dah tutup pintu hatiku tuk semua lelaki kecuali yang pernah bertandang jer akan aku terima...
Berbalik pada soalan itu, aku berfikir siapa la jadi suami aku..aku tak terduga semua nie..rupanya DD..aku penah sukakan dia...sayangkan dia..tapi tak pernah berbalas..so sad..

Tapi bila Ia pergi dalam hidupku....DD dah kembali sebagai orang yang membawa aku keluar dari kemurungan...Aku ingat lagi mesej tue..pas tue bila aku tanya dia syang ke tak..dia kan kata..tak tau...bermula la dugaan demi dugaan...sehingga aku berjaya jadi tunang dia..heheee... DD memang susah nak lafaz perkataan sayang tapi aku tau dia sayang aku lebih dari nyawanya...thanks DD....dia la madu and dia juga racun...
Zaini..nama yang jadi sejarah...tralalalallaaaaa.........be carefullll Quenn!!

Seagate adalah segala2nya...permulaan tapak and seterusnya (andai diberi peluang tuk bekerja di situ)...
To all my friends at Seagate...u all the best....miss u all so much.. tak semua orang dapat bekerja kilang tapi percayalah kerja tue sangat mencabar..walau setinggi mana kita belajar,cuba letak dia kat kilang!! leh ke keje macam tue....Bagi aku orang keje kilang lagi mulia kerana tidak pernah melakukan sesuatu yang menyakitkan hati orang len ata menindas orang len...
Tralalalalaa...miss u Seagate!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan