Sabtu, 21 Oktober 2017

Ombak

Hari ini...
Aku diajar erti kesakitan yang teramat...
Aku diajar erti kekecewaan yg dasyat..
Tapi utk apa aku bersedih...

Bie..bie kerja la bg dpt byak duit..ayang x nak kerja..
Terpancul pepagi buta dengan ayat ni...
Takpa ayang..bg kita stabil dulu..nti ayag nak berhenti...bie izinkan..
Terkedu aku dgn ayat tu...dia faham benar stress aku saat ni...

Aku tak suka kena marah...tanpa sebb...kadang kita ckp ngan org elok2 tp feedback dia sgt2 sensitif...

Aku xsuka dicomparekan..sebb bg aku..setiap org ada kelebihan dan kekurangan masing2..

Aku x suka diperli2..tp aku juga tak suka dipuji2...

Dah lama makan hati...tp apakan daya...aku insan biasa...kdg2 aku jelaous...depa x kena marah pun...

Aku harap suatu hari nanti impian aku tercpai...hahahaa..impian aku nak sambung master...hehheee...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan