Selasa, 20 September 2011

Engagement Day..!!

Engagement Day..!!

Tadaaa...hmmm dah basi pun cieta nie..baru nak update kan...dulu motif len..skank dah len..tapi wat eva la...nak tulis gak..heheeee....
21 November 2010..aku selamat bertunang ngan jejaka pilihan aku..Didi..hahaaa...aku suka dia coz dia baik kot...nak kata handsome..boleh la..Nak kata kaya..biase2 jer..tapi disebabkan dia jer yg aku suka..aku terima jer seadanya..
Bukan apa..sebelum nie aku cuba la mencari yg len tapi kejap jer aku suka..masuk seminggu mula nek meluat aku kat dorang..haisshh...len bebenor aku nie ngan lelaki..
Short the story nie...aku bertunang atas dasar nak ada ikatan jer..ikutkan hati x mau ag..tapi bila pk..bek ikat dulu la..mula2 dia x setuju..tapi disebabkan ada pekara yg ditimbulkan oleh seseorang lelaki ****...didi rela bertunang coz dia x mau laki nie potong line...ade ag...tapi biar la mak aku jer tau..sebab tue kalau org dok tanya aku nek lemas nak jawab...nanti kalau aku rasa nak kawin aku onn jer la..korng doakan kami kekal ke jinjang pelamin...amin...

Saat ke butik..make up..berdebar2 jantungku...
begitulah al-kisah cerita aku nie...time make up sampai nak tertido lak...

hahaaaaa...before n after nie...cantik dak..alaa aku x cantik..(ngaku siap2)..

Nie kawan2 satu universiti aku..geng kamcing la katakan...n adik aku tue...sempat ag bergambar walaupun rombongan dah sampai....:P

Gementar hanya tuhan yg tahu..heheee..ring ring dapat 2 ag..satu merisik n satu bertunang..aku suka ring merisik coz cantik...yg ring satu ag aku kureng sikit..ade batu..aku x suka coz dia selalu merosakkan baju, tudung aku..disebabkan batu tue la..heheeheeee....

after majlis..aku photo shoot la...hasilnya....:)

wif my sister in law...n bakal adik ipar...:)

My best friends...kitaorang gila2 sikit...ahaksss.....macam2 gaya ada...aku suka pose...so..candid time..taraaaaaa...!!!

**Da'a dah kawin walaupun aku yg first bertunang..kama lak follow up bulan 3, 2012 dah nak kawin..tapi aku..sedih tue memang ada..tapi nak wat macam mana...:'((

1 ulasan:


  1. My sweet friend, very nice and interesting you site.
    When you want to take refuge in good ballads of yesterday, today and forever in all languages and genres I invite you to visit my blog and listen me.
    From this Saturday October 22th I share five female singers from Malaysia and five from Indonesia.

    http://baladasmp3.blogspot.com

    I am a broadcaster of Argentina.
    Best regards from Rosario-Argentina
    Albert.

    BalasPadam