Isnin, 18 April 2011

Aku nak Jadi Famous?

Haahaaaaaa...sebut pasal famous..aku da termimpi nak jadi artis...wuhaaaaa.....pecah perut kalau korang dengar..itu angan2 yang tak kesampaian and bagi aku..kalau aku tak famous di dunia..biar la aku famous Di Sana.....

Apa yang ada pada populariti? Sekadar bikin kita dihargai? Sekadar bikin panas Melodi? Sekadar bikin hot hotest..wuahahaaaa...ohhh pk punya pk..wat pa nak capai bintang dilangit kalau tangan tak sampai..wat pa nak gulung awan kalau minda separuh jalan...haaaahaaa...muhasabah diri lorrrhhh!!!

Kalau nak ikut angan2....memang banyak..tapi papa hal pun kene da usaha..kan kan kan...!!! dulu kecik2 banyak impian aku..bagi aku semua aku dah dapat kecuali satu jer...mana leh cakap...itu hak aku!!

Aku paling suka kalau rambut aku cantik...famous ngan rambut ok gak kan!!! Hehheeee...dari kecik aku impikan rambut yang cantik dan menawan...heheeee...besa la kan perempuan..! nama pun perempuan....Apa aku peduli orang nak kata...yang penting kepuasan diri..klau org kutuk pun aku terima..kerana setiap manusia berhak berkata2..aku berhak nak dengar atau tidak kan..so wat pe bikin hati panas kalau kita wat semata2 nak mengikut kepuasan org ja....kita wat...org mengata..kita dengar....yang bek muhasabah diri...yang tak bek kita diam kan...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan