Ahad, 20 Mac 2011

Hari nie queen nak story sikit...
Dari semalam...Qing dah tak bangun tidoo...tired coz workaholic...nak cari duit nak kawin...but tha same time..Queen sangat rindukan dia..hehee.....gaduh gak la coz bill celcom dia tak bayar..kena terminated jap...so Queen jer kena kol dia....
Gaduh punya gaduh...last2 dia cakap apa yang berlaku semalam....saja nak trip dia mana tau serkap jarang aku mengena....

Paling best berbicara bab kawin....hari nie hari bersejarah wat amelia...jiran DD...fuhyooo berbicara budget..semua macam tak caye jer...tapi kita tinggal jap bab tue..kita bicara cerita kita...

Queen: nak kawin nanti nak wat tema "kayangan"
Qing   :wookey no hal...cukup budget ke?
Queen: of coz dah...dah tempah dah....boleh la...hasil dia sangat
             memuaskan....
Qing   : k...B follow jer...
Queen: support separuh erk....


bla...bla...bla.....

(mana leh cerita semua kat sini)



gembira kalau bicara bab nie coz aku suka posing....bergambar..kalau leh macam2 gaya aku nak wat...fotogenik ke aku nie? oh no tak macam tue...aku suka berangan2 sampai mak bising coz mak terpaksa dengar angan2 aku setinggi langit..
Aku suka tema kayangan coz wedding planner aku suggest pelamin tue kat aku..aku suka hasil yang dia wat n aku rasa hepy tengok pelamin yang cantik....
semua aku rancang begitu detail n aku nak semua berjalan dengan lancar...aku mula berangan nak jadi raja sehari

~~*** i love u so much..miss u...miss our memories***~~

Lagu ini lagu kita..lagu first menemukan cinta kita...thanks kerana pernah wat kejutan dengan lagu nie.sehingga sekarang dia akan tetap menjadi lagu kita selamanya......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan